ENG
ბლოგი

რეფერენდუმი თუ არა?

30 ივნისი, 2011

მმართველ პარტიასა და რამდენიმე ოპოზიციურ პარტიას შორის საარჩევნო სისტემის რეფორმაზე მიღწეული შეთანხმება, სხვა საკითხებთან ერთად, პარლამენტარების რაოდენობის ახლანდელი 150-დან 190-მდე გაზრდას ითვალისწინებს. ეს, რა თქმა უნდა, საკონსტიტუციო ცვლილებებს მო

გაცდენილი სხდომები და კენჭისყრის პულტებით მანიპულირება საქართველოს საკანონმდებლო ორგანოში

24 ივნისი, 2011

წარმომადგენლობითი დემოკრატიის ერთ - ერთ მთავარ პრინციპს კანონმდებლის მიერ საკუთარი ხმის თავად დაფიქსირება წარმოადგენს. ეს უზრუნველყოფს კანონმდებლის ანგარიშვალდებულებას საკუთარი ამომრჩევლის წინაშე და ასახავს მის დამოკიდებულებას ახალ საკანონმდებლო ინი

საქართველო შეუერთდა პარიზის დეკლარაციას დახმარების ეფექტურობაზე

16 ივნისი, 2011

ამა წლის აპრილში საქართველო გახდა 135–ე ქვეყანა, რომელიც ოფიციალურად შეუერთდა პარიზის დეკლარაციას დახმარების ეფექტურობაზე და აკრას სამოქმედო გეგმას. აღნიშნული ინიციატივები შესაბამისად 2005 და 2008 წელს შემუშავდა, რათა საერთაშორისო დახმარების ინდუსტრი

საპარტნიორო ფონდი ეკონომიკის განვითარებისთვის: გამჭვირვალობის პრობლემა

06 ივნისი, 2011

2011 წლის თებერვალში, პრემიერ მინისტრი ნიკა გილაური სააქციო საზოგადოება „საპარტნიორო ფონდის“ შექმნის წინადადებით გამოვიდა, რომელსაც აფუძნებს საქართველოს მთავრობა და პრემიერის ხელმძღვანელობით, მინისტრებისგან დაკომპლექტებული სამეთვალყურეო საბჭო მართავს

საქართველოს საარჩევნო სისტემის რეფორმა, განმარტებები

01 ივნისი, 2011

საქართველოს საარჩევნო სისტემის რეფორმასთან დაკავშირებით სხვადასხვა შემოთავაზება არსებობს. რეფორმის შედეგად მიღებული საარჩევნო სისტემის საბოლოო ფორმა საქართველოს დემოკრატიული განვითარების ერთ–ერთი მთავარი წინაპირობა იქნება. ჩვენი აზრით, საქართვე