ENG
ბლოგი

პოლიტიკური საჩუქრები

29 თებერვალი, 2012

გასული წლის ბოლოს საქართველოს საარჩევნო კანონმდებლობაში ბევრი მნიშვნელოვანი ცვლილება და დამატება შევიდა. მათ შორის, ერთ-ერთი საინტერესო საკითხი პოლიტიკური მიზნით საჩუქრების გადაცემას ეხება. ცვლილებებამდე ასეთი ქმედება მხოლოდ წინასაარჩევნო პერიოდში, ა

დაესწარი წიაღისეულის მოპოვების ყველაზე დიდ აუქციონს საქართველოს ისტორიაში!

28 თებერვალი, 2012

საქართველოს უახლეს ისტორიაში სასარგებლო წიაღისეულის შესწავლა-მოპოვების ლიცენზიის მიღებაზე სავარაუდოდ ყველაზე დიდი აუქციონი ჩატარდება ოთხშაბათს, 29 თებერვალს, 12 საათიდან სსიპ - ბუნებრივი რესურსების სააგენტოს შენობაში (გ. გულუას ქ.#6, ტელ. (832) 72 72

უკან გადადგმული ნაბიჯი საბიუჯეტო დაგეგმვაში

27 თებერვალი, 2012

როგორც ცნობილია, საქართველოს მთავრობა 2012 წლის 1 იანვრიდან პროგრამულ ბიუჯეტზე გადავიდა. ეს იმას ნიშნავს, რომ მთავრობას საბიუჯეტო ხარჯების გაწევა მოუწევს არა კონკრეტული სამინისტროს კონკრეტული ხარჯისთვის, არამედ კონკრეტული პროგრამისთვის, რომელშიც

სოციალური რეკლამა თუ წინასაარჩევნო ხრიკი?

22 თებერვალი, 2012

საზოგადოებრივ მაუწყებელსა და კერძო ტელეარხებზე ხშირად გვხვდება ვიდეო რგოლები, რომლებშიც მოთხრობილი და ნაჩვენებია საქართველოს მთავრობისა და კონკრეტული საჯარო ორგანიზაციების მიღწევებისა და სამომავლო გეგმების შესახებ. ასეთი ტიპის პროდუქცია ტელეარხებზე ს

კიდევ ერთხელ მუშტაიდის შესახებ

15 თებერვალი, 2012

როგორც გასული წლის ოქტომბერში ჩვენს ბლოგზე ვწერდით, „საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველო“ შეეცადა მოეპოვებინა თბილისის მერიასა და კომპანია „ჯეო გოლდს“ შორის მუშტაიდის ბაღის მენეჯმენტთან დაკავშირებით გაფორმებული ხელშეკრულების ასლი, თუმცა, თბილისის

რა იგულისხმება პოლიტიკურად აქტიური პირების დადგენაში

08 თებერვალი, 2012

საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის უფროსის ბრძანებით (N4, 2012 წლის 18 იანვარი), დამტკიცდა კომერციული ბანკების მიერ ინფორმაციის მიღების, სისტემატიზაციის, დამუშავებისა და საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურისათვის გადაცემის ახალი წე

სატელევიზიო არხები ხელისუფლებასა და ოპოზიციასთან ასოცირებული კომპანიების მართვის ქვეშ ექცევა

07 თებერვალი, 2012

უკანასკნელ დღეებში ქართული სატელევიზიო სფერო პოლიტიკურად კიდევ უფრო პოლარიზებული გახდა. აღნიშნული დასკვნის გაკეთების საფუძველს სულ მცირე ორი სატელევიზიო არხის მფლობელთა პოლიტიკურ კავშირები გვაძლევს. უკანასკნელ პერიოდში საზოგადოებრივი მაუწყებლის რუსუ